Az E-Land üzletei 2006-ig a francia Carreefour üzletlánc birtokában voltak, akkor vette meg a koreai hálózat. A 36 üzlet többsége a Tesco Homeplus kategóriába fog tartozni a jövőben, ezzel ez lesz az ország második legnagyobb diszkontlánca.
A brit cég az utóbbi időben különös figyelmet fordít az eddig elhanyagolt piacokra, így például az Egyesült Államokban is terjeszkedik. 2007-ben a Tesco külföldi eladásai 25,3 százalékkal emelkedtek egy év alatt. A vállalat kilenc éve van jelen a dél-koreai piacon, a mostani lépést stratégiainak fontosnak tartják, ez segíti a céget abban, hogy a fontos piacnak számító ázsiai országban terjeszkedjen.
A Tesco információi szerint a koreai élelmiszerpiac évi 100 milliárd dollárt tesz ki, ezért különösen fontos, hogy ezen a piacon tudjon javítani. A brit piacon már nem nagyon van fejlődési lehetőség, ezért is döntött úgy a cég, hogy további lehetőségek után néz.