2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Demján Sándor komoly és erős személyiség, ám a műveltség terén Straub és Somody a nyerő, derült ki a Sztáraudit 2006 elnevezésű hazai kutatásból, mely arra kereste a választ, milyen szerepet töltenek be életünkben az ország sztárjai.

Meglepő és egyedi felmérést készített a Republic of Art Advertising&Branding (ROA) ügynökség a Free Association kutatócéggel karöltve. A szakemberek arra keresték a választ, hogyan viszonyulnak az emberek a hírességekhez. Az 500 fős reprezentatív kutatás 46 médiaszemélyiséggel kapcsolatban volt kíváncsi az ismertség fokára és annak jellemzőire. A sztárok között olyan, a vállalati életből ismerős személyek is előfordultak, mint Demján Sándor, Straub Elek vagy Csányi Sándor.

A felmérés során 20 jellemzőből választhatták ki a válaszadók, melyiket tartják leginkább igaznak egy adott személyiségre. A vállalati élet nagyjai számos kategóriában jeleskedtek. Az innovatív jelzővel leginkább Straub Eleket illették a felmérés résztvevői (75 százalék), de az első tíz helyezett között található Somody Imre (75 százalék), Demján Sándor (73 százalék), Sugár András (69 százalék) és Csányi Sándor (65 százalék) is.

Elgondolkodtató, hogy akik ismerik a gazdasági élet kiemelkedő szereplőit, sokukat megközelíthetetlennek tartják. Ezt a titulust a Demján-Csányi-Straub-Sugár négyes fogata vívta ki magának az élbolyban, de Demjánt (63 százalék) és Csányit (54 százalék) a "tartanék tőle" kategóriába is sokan betették.

Az őszinteségi sorrendben - talán nem meglepő módon - a lista végén kullognak a nem kis vagyonnal és gazdasági erővel rendelkező vezetők. A sort Demján Sándor zárja (31 százalék), de nem szerepelt sokkal jobban Straub Elek (38 százalék) és Csányi Sándor (39 százalék) sem. A válaszadók kemény értékítéletet mondtak a hazai gazdasági celebekről, akik közül véleményük szerint legkevésbé Csányi Sándor érdemli meg, hogy híres legyen. Ezek ismeretében talán az sem meglepő, hogy a "kedvelem" kategória első helyezettjei is a sport és a média világából kerültek ki, s Csányi Sándornak (29 százalék) itt is csak az utolsó előtti helyre futotta.

A kutatáshoz Bulvária néven kiállítás is kapcsolódik, amely április 10-től tekinthető meg a Republic Galériában.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!