“Diego Bevilacqua érkezésével egy nemzetközi élelmiszeriparban tapasztalt szakemberrel bővül igazgatóságunk”, mondta Frans W.H. Muller, a METRO Cash & Carry International vezérigazgatója. “Mr. Bevilacqua az iparágban szerzett korábbi tapasztalataival tovább erősíti pozíciónkat, mellyel a professzionális partnereink, mint hotelek, éttermek, kiskereskedők és szolgáltató cégek első osztályú megoldásokat kínáló partnerei lehetünk.”
Mr. Bevilacqua a METRO Cash & Carry-nél a Marketing és Márka kommunikáció, Saját márkák és a termékek megjelenítése területekért lesz felelős. “Nagyon várom, hogy csatlakozzam ehhez a nagyszerű vállalathoz, mely a B2B szektorban vezető szerepet tölt be a professzionális vevők kiszolgálásában”, nyilatkozta az 55 éves brit szakember. “Az igazgatósággal együtt azon leszünk, hogy továbbfejlesszük azt a kiváló teljesítményt, melyet a vevőorientációban elértünk.”
Diego Bevilacqua korábban az Unilever Csoport alelnöke volt, az afrikai, Közel-keleti és törökországi üzleti működést felügyelve, ezzel párhuzamosan a Pepsi Lipton International Kft. igazgatósági tagja is volt. Korábban számos vezető tisztséget töltött be az Unilever Foodsolutions illetve a Bestfoods-Ázsia vállalatoknál. Az MCCI igazgatósága az úgy igazgató érkezésével hét tagúra bővült.