2p

Diego Bevilacqua kinevezésével új Vevő – és Marketingvezetővel bővül a vállalat nemzetközi csapata, és ezzel a német METRO Cash & Carry tovább erősíti vevőorientációját. A korábban az Unilever felső vezetésében aktív szakember egyben a METRO Cash & Carry International (MCCI) igazgatósági tagja is lesz, közölte hétfőn a vállalat.

“Diego Bevilacqua érkezésével egy nemzetközi élelmiszeriparban tapasztalt szakemberrel bővül igazgatóságunk”, mondta Frans W.H. Muller, a METRO Cash & Carry International vezérigazgatója. “Mr. Bevilacqua az iparágban szerzett korábbi tapasztalataival tovább erősíti pozíciónkat, mellyel a professzionális partnereink, mint hotelek, éttermek, kiskereskedők és szolgáltató cégek első osztályú megoldásokat kínáló partnerei lehetünk.”

Mr. Bevilacqua a METRO Cash & Carry-nél a Marketing és Márka kommunikáció, Saját márkák és a termékek megjelenítése területekért lesz felelős. “Nagyon várom, hogy csatlakozzam ehhez a nagyszerű vállalathoz, mely a B2B szektorban vezető szerepet tölt be a professzionális vevők kiszolgálásában”, nyilatkozta az 55 éves brit szakember. “Az igazgatósággal együtt azon leszünk, hogy továbbfejlesszük azt a kiváló teljesítményt, melyet a vevőorientációban elértünk.”

Diego Bevilacqua korábban az Unilever Csoport alelnöke volt, az afrikai, Közel-keleti és törökországi üzleti működést felügyelve, ezzel párhuzamosan a Pepsi Lipton International Kft. igazgatósági tagja is volt. Korábban számos vezető tisztséget töltött be az Unilever Foodsolutions illetve a Bestfoods-Ázsia vállalatoknál. Az MCCI igazgatósága az úgy igazgató érkezésével hét tagúra bővült.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!