2p

A Pöttyös tavaly májusban debütált villamosos reklámfilmje új köntösben jelentkezik. A filmben Pop-art stílussal keltik fel a nézők érdeklődését.

A Pöttyös Túró Rudi termékcsalád tavasszal új családtaggal, az óriás, tejbevonatos variánssal bővült. A bővülést nyomtatásban új kreatívval hirdeti a vállalat, a TV reklám esetében azonban más utat választottak: az új termékre egy különleges technikával megújított reklámfilm hívja fel a nézők figyelmét.

A filmben alkalmazott technika az úgynevezett Autodesk Flame trükk-készítő rendszer, ami a világban 15 éve van jelen. A többszörös Oscar-díjas Flame technológia eddig mozivásznon, többek között az Industrial Light and Magic és a Sony Pictures Imageworks alkotói révén került felhasználásra, és olyan alkotásokban használták mint pl. a Narnia Krónikái vagy a 2005-ös King-Kong, áll a társaság közleményében.

Itthon a Pöttyös kreatív ügynöksége, a DDB kapta a felkérést az eredeti reklámfilm új designjának elkészítésére. "Az volt a célunk, hogy a szpot úgy kapjon új lendületet, hogy eközben a történet változatlan marad. Úgy gondoljuk, hogy a különleges technikával felfrissült, jól ismert reklámfilm nagyszerűen illeszkedik a hagyományos termék új variánsához. Egy olyan különleges világot álmodtunk meg, ahol bár minden ismerős, ugyanakkor mégis minden teljesen újnak is tűnik" - meséli Sipos Judit, Pöttyös üzletág igazgató.

"A megújult reklám stílusa a decollage technikához hasonlít, mikor a művészek a különböző, egy síkra ragasztott anyagokból alkotják a kompozíciót" - mondja Sipos Judit.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!