A Pöttyös Túró Rudi termékcsalád tavasszal új családtaggal, az óriás, tejbevonatos variánssal bővült. A bővülést nyomtatásban új kreatívval hirdeti a vállalat, a TV reklám esetében azonban más utat választottak: az új termékre egy különleges technikával megújított reklámfilm hívja fel a nézők figyelmét.
A filmben alkalmazott technika az úgynevezett Autodesk Flame trükk-készítő rendszer, ami a világban 15 éve van jelen. A többszörös Oscar-díjas Flame technológia eddig mozivásznon, többek között az Industrial Light and Magic és a Sony Pictures Imageworks alkotói révén került felhasználásra, és olyan alkotásokban használták mint pl. a Narnia Krónikái vagy a 2005-ös King-Kong, áll a társaság közleményében.
Itthon a Pöttyös kreatív ügynöksége, a DDB kapta a felkérést az eredeti reklámfilm új designjának elkészítésére. "Az volt a célunk, hogy a szpot úgy kapjon új lendületet, hogy eközben a történet változatlan marad. Úgy gondoljuk, hogy a különleges technikával felfrissült, jól ismert reklámfilm nagyszerűen illeszkedik a hagyományos termék új variánsához. Egy olyan különleges világot álmodtunk meg, ahol bár minden ismerős, ugyanakkor mégis minden teljesen újnak is tűnik" - meséli Sipos Judit, Pöttyös üzletág igazgató.
"A megújult reklám stílusa a decollage technikához hasonlít, mikor a művészek a különböző, egy síkra ragasztott anyagokból alkotják a kompozíciót" - mondja Sipos Judit.