A marketing- és reklámaktivitások eredményességét díjazó Effie megmérettetésen média kategóriában Arany elismeréssel díjazták a VIASAT6 nagysikerű műsorának, a tavalyi labdarúgó-Európa-bajnokság mérkőzéseinek szünetében vetített Büntetőnek a marketingkampányát, amelyet a HPS Experience Kft. jegyzett, a médiafelületeket pedig a Maximize kezelte.
Az Effie a Büntető esetében is a kampány üzleti sikerességét, hatékonyságát díjazta. A műsorról elmondható, hogy átlagos közönségaránya 1,3 százalékot ért el az 50 évesnél fiatalabb felnőttek körében, ami 85 százalékos emelkedést jelent az előző 10 hét azonos műsorsávjának átlagához képest. Ezen felül a Büntető nem csak a VIASAT6 képernyőjén volt sikeres, hanem a Viasat Play-en is kiemelkedő nézőszámot produkált.
"A Büntetőt a Viasatnál, a HPS-nél és a Maximize-nál is mindenki különleges projektként kezelte. Öröm volt dolgozni a kampányon a szűk határidők ellenére, az eredmények pedig önmagukért beszélnek" mondta Dóczi Melinda, a Viasat marketing igazgatója.
"Ritkán adódik olyan forgatás, amin egy reklámügynökség teljes férfiállománya odaadó lelkesedéssel vesz részt. A zseniális ötletre épülő „Büntető” bikinis focistáit azonban olyan gondoskodással vette körül csapatunk, hogy az ügyfél ezt látva, példátlan bizalmat szavazott a kreatív munkafolyamathoz, ami kiváló minőségű eredményt hozott, és úgy tűnik, hogy ezt a nézőközönség is elismerte” – mondta Sipos Dávid, a HPS ügyvezető igazgatója.
mfor.hu