A McDonald's image filmje, a "Hi" emellett a reklámfilm kategóriában is elnyerte a legjobbnak járó Arany Pengét. A film a magyarországi McDonald's 15. évfordulójára készített kampány első filmje, amely azt mutatja be, hogy az elmúlt 15 év alatt a McDonald's hogyan vált az életünk részévé.
A reklámfilm az RMB Hungary - a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztivál hivatalos magyarországi képviselője - fődíját is elnyerte, melynek értelmében egyben automatikus nevezést is nyert az idén 50 éves Cannes-i nemzetközi reklámfesztiválra. Szintén az ügynökséghez kötődő hír, hogy a a 44. Clio Awards-on a magyarországi cég anyavállalata, a DDB Worldwide lett az év ügynökség-hálózata. Az év ügynöksége címet a DDB Chicago nyerte el.
Díjazták az image filmet
Az idei Aranypenge fesztiválon a DDB McDonalds image reklámfilmje kapta az év legkreatívabb alkotásának járó Arany Borotva díjat.