Megyeri Tibor, a márka marketing vezetője szerdán Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy a magyar piacon átlagosan 3-4 ezer forintos tévés csomagot vásárolnak az ügyfelek. A társaság konkrét számokat nem közölt, de az elmondták, hogy a műhold esetében 60-70 százalékban a kisebb értékű, míg az IPTV esetében a drágább családi csomagokat veszik az ügyfelek.
Pál Gábor, a lakossági üzletág stratégiai és gazdasági igazgatója kifejtette: azért is nehéz konkrét számokat mondani, mert az ügyfelek döntő többsége nemcsak tévé, hanem internetes és telefon szolgáltatást is vesz tőlük.
Az előfizetői szám várható bővüléséről konkrétumokat nem mondott, csak azt, hogy további dinamikus növekedés a cél.
Megyeri Tibor elmondta, az IPTV már inkább az internethez áll közelebb, mint az úgynevezett lineáris televíziózáshoz, hiszen sokkal nagyobb a néző szabadsága abban, hogy mit, mikor néz meg.
A társaság továbbfejleszti az interaktív lehetőségeket, például a távirányító használatával otthoni kép és zene médiatárat is igénybe vehetnek a felhasználók, s távolról is hozzá tudnak férni interneten a tárolt dokumentumokhoz. Egy másik fejlesztés révén pedig, szintén egy gombnyomásra, a tv-képernyője átalakul internetes felületté.