Szeptembertől Ádám Péter, aki az USP Média Kft. Regionális Médiaoptimalizáló Ügynökségnél volt kereskedelmi vezető, látja el a direkt sales igazgatói feladatokat a Sláger Rádiónál. Az újonnan létrehozott pozíció a Sláger üzletpolitikájának és magas szintű ügyfélkezelésének egyik mérföldköve, így kiemelt jelentőséggel bírt, hogy betöltésére tapasztalt, elismert rádiós szakembert nevezzen ki a rádió.
Az új igazgató többek között éppen a kkv szektor szereplőire koncentrál majd, azokra a vállalkozásokra, amelyeknek a legnagyobb szükségük van az igazi tanácsadáson alapuló, profi kiszolgálásra. Ádám Péter pályafutását BTL területen kezdte, rádiós pályafutása a Slágernél kezdődött 2003-ban, ahol 5 évig dolgozott.
Tv produkciós és regionális média területre tett két éves kitérője további releváns média ismerettel vértezte fel Ádámot, aki most visszatérésével tovább erősíti azt a csapatot, amely ezt a rádiót az ország legsikeresebb rádiójává tette.
"Nagy kihívás ez a pozíció számomra. Az ügynökségi területen már bizonyítottam, de most egy számomra ismeretlenebb vízre evezek, egy olyan területre ahol a Sláger még az idei nehéz évben is növelni tudta bevételeit. Egy felfelé haladó üzletágban további nagy eredményeket elérni mindig nehezebb, mint valamit a hanyatlásból visszahozni" - kommentálta kinevezését Ádám Péter.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában olvashatnak.