2p

A Makáry Stúdió nyerte el az FVM Agrármarketing Centrum Kht. (AMC) és az érdekelt szakmai szervezetek - a Vágóállat- és Hús Terméktanács, a Húscéh és a Magyar Húsiparosok Szövetség - 2007 júliusában kiírt közbeszerzési pályázatát a vöröshúsok népszerűsítését célzó kampány megvalósítására.

A közbeszerzési pályázaton kilenc pályázó tett ajánlatot a reklámkampány megvalósítására. A pályázatokat értékelő, és az említett húsipari szervezetek, valamint az AMC képviselőiből álló öt fős szakmai zsűri döntése alapján a Makáry Stúdió kivitelezésében valósulhat meg a 2007 októberében induló kampány.

A nyertes ajánlatnak megfelelően óriásplakáton és citylighton, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint áruházi reklámakciók során találkozhatnak majd a fogyasztók a kampány arcaként fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.

A kampány célja, hogy a fogyasztók releváns információkat kaphassanak a sertés tőkehús, és az ebből készített húskészítmények fogyasztásának előnyeiről, és azoknak az egészséges táplálkozásban betöltött szerepéről. A kampány célja továbbá a magyar húsipari termékek belpiaci részesedésének növelése, a fogyasztók hazai előállítású hússal és húskészítményekkel kapcsolatos attitűdjeinek pozitív irányú megváltoztatása, a magyar hústermékek ismertségének növelése, imázsának javítása.

A vöröshús-fogyasztást népszerűsítő kampány megvalósítására bruttó 96 millió forint keretösszeg áll rendelkezésre, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!