A közbeszerzési pályázaton kilenc pályázó tett ajánlatot a reklámkampány megvalósítására. A pályázatokat értékelő, és az említett húsipari szervezetek, valamint az AMC képviselőiből álló öt fős szakmai zsűri döntése alapján a Makáry Stúdió kivitelezésében valósulhat meg a 2007 októberében induló kampány.
A nyertes ajánlatnak megfelelően óriásplakáton és citylighton, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint áruházi reklámakciók során találkozhatnak majd a fogyasztók a kampány arcaként fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.
A kampány célja, hogy a fogyasztók releváns információkat kaphassanak a sertés tőkehús, és az ebből készített húskészítmények fogyasztásának előnyeiről, és azoknak az egészséges táplálkozásban betöltött szerepéről. A kampány célja továbbá a magyar húsipari termékek belpiaci részesedésének növelése, a fogyasztók hazai előállítású hússal és húskészítményekkel kapcsolatos attitűdjeinek pozitív irányú megváltoztatása, a magyar hústermékek ismertségének növelése, imázsának javítása.
A vöröshús-fogyasztást népszerűsítő kampány megvalósítására bruttó 96 millió forint keretösszeg áll rendelkezésre, áll a társaság közleményében.