2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A H&M és a Zara vevőit hódítaná el az Adidas, mely új jelzés alatt hoz forgalomba utcai viseletet. A Neo termékektől milliárdos árbevételt vár a cég öt éven belül.

David Beckham áll a középpontban az Adidas új termékeinek kommunikációjában, mellyel új piaci szegmensbe kíván a sportmárka betörni. A Neo jelzéssel ellátott termékek a H&M, a Zara és a fiatalokat célzó többi divatház versenytársa lehet. Az Adidas a 12-19 éves korosztályt célozza meg ezekkel a ruhadarabokkal és cipőkkel, amelytől 2015-re már több mint 1 milliárd eurós bevételt remélnek.

A Neo olyan piacon jelenik meg, amely az Adidas becslései szerint az évtized közepéig 125 milliárd euróra bővül, és így nagyjából kétszer akkora lesz, mint a sportszerek piaca. "Ebből a tortából szeretnénk minél nagyobb szeletet" - mondta Erich Stamminger, a német óriásvállalat márkafejlesztési vezetője a WirtschaftsWoche című lapnak.

A Neo az Adidas új stratégiájába illeszkedik, amelynek célja, hogy 2015-re a jelenlegi 11-ről 17 milliárd euróra növeljék a bevételt, és így megelőzzék az amerikai Nike-ot, az első számú sportruházat- és sportszergyártó céget. Ennek érdekében egyre több termékkel lépnek ki a sportruházati piacról, hiszen az Adidas divatüzletága, már most is négy márkát -Y3, Silver, Originals, Porsche Design – tud magáénak, amelyek révén a mostani 2 milliárd euróval szemben a tervek szerint 2015-ben a konszern teljes bevételének bő ötödét, évi 3,7 milliárd eurót érnek majd el.

A német óriásvállalat más újdonsággal is kirukkolt a napokban, amikor bejelentették, hogy szuperolcsó cipőt tesztelnek Bangladesben. Az átszámítva alig 300 forintos lábbeli első szériáját néhány nap alatt elkapkodták a koldusszegény országban. A német cég milliárdos üzletet vár a Nobel-békedíjas Muhammad Junusszal kidolgozott koncepciótól.

mfor.hu/MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!