2p

Túléli Budapest a következő öt évet is kormánytámogatás nélkül?
Milyen kapcsolatot lehet kialakítani a Fidesszel, Magyar Péterrel és Karácsony Gergellyel?
Online Klasszis Klub élőben Vitézy Dáviddal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 13. 16:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A H&M és a Zara vevőit hódítaná el az Adidas, mely új jelzés alatt hoz forgalomba utcai viseletet. A Neo termékektől milliárdos árbevételt vár a cég öt éven belül.

David Beckham áll a középpontban az Adidas új termékeinek kommunikációjában, mellyel új piaci szegmensbe kíván a sportmárka betörni. A Neo jelzéssel ellátott termékek a H&M, a Zara és a fiatalokat célzó többi divatház versenytársa lehet. Az Adidas a 12-19 éves korosztályt célozza meg ezekkel a ruhadarabokkal és cipőkkel, amelytől 2015-re már több mint 1 milliárd eurós bevételt remélnek.

A Neo olyan piacon jelenik meg, amely az Adidas becslései szerint az évtized közepéig 125 milliárd euróra bővül, és így nagyjából kétszer akkora lesz, mint a sportszerek piaca. "Ebből a tortából szeretnénk minél nagyobb szeletet" - mondta Erich Stamminger, a német óriásvállalat márkafejlesztési vezetője a WirtschaftsWoche című lapnak.

A Neo az Adidas új stratégiájába illeszkedik, amelynek célja, hogy 2015-re a jelenlegi 11-ről 17 milliárd euróra növeljék a bevételt, és így megelőzzék az amerikai Nike-ot, az első számú sportruházat- és sportszergyártó céget. Ennek érdekében egyre több termékkel lépnek ki a sportruházati piacról, hiszen az Adidas divatüzletága, már most is négy márkát -Y3, Silver, Originals, Porsche Design – tud magáénak, amelyek révén a mostani 2 milliárd euróval szemben a tervek szerint 2015-ben a konszern teljes bevételének bő ötödét, évi 3,7 milliárd eurót érnek majd el.

A német óriásvállalat más újdonsággal is kirukkolt a napokban, amikor bejelentették, hogy szuperolcsó cipőt tesztelnek Bangladesben. Az átszámítva alig 300 forintos lábbeli első szériáját néhány nap alatt elkapkodták a koldusszegény országban. A német cég milliárdos üzletet vár a Nobel-békedíjas Muhammad Junusszal kidolgozott koncepciótól.

mfor.hu/MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!