3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Semmi meglepő nem történt a múlt heti nézettségi versenyben, az RTL Klub a Csillag születikkel ismét tarolt, és a hétköznap estéken is a korábban állandósult fölényének lehetünk tanúi, melyet a TV2 részsikerekkel tudott némileg kompenzálni.

A vezető kereskedelmi csatorna egész országot megmozgató szombat esti tehetségkutatója a héten a kereskedelmi célcsoportból minden második embert érdekelt és a teljes lakosságban még ennél is több, 53,4 százalékot, azaz rekordnak számító 2,71 millió embert ültetett le a képernyő elé. Így - megszokott módon - ismét ez a műsor lett a hét legnézettebb programja. A "ki mi tud" dominanciáját mi sem jelzi jobban, minthogy az egyébként listavezető Barátok közt epizódjai 8-900 ezer nézővel kevesebbet ültettek a képernyők elé.

Ami a csatornák versenyét illeti, ott sincs említésre méltó változás. Az RTL Klub minden hétköznap este maga mögé utasította legnagyobb konkurensét, szombaton megháromszorozta a napi átlagát (TV2 – 13,5% vs. RTL Klub - 43,7%, 18-49 SHR) és egyedül a hét utolsó napján engedte át neki a győzelmet. Az RTL Klub heti átlagos közönségaránya 32,6 százalékos volt, míg a TV2 csak 20,5 százalékot tudott elérni. Őket követi a dobogó harmadik helyén a Film+ 5,1 százalékkal, majd 4,7 százalékkal jön a Viasat és ötödik helyen áll a Cool TV 3,2 százalékkal. A közszolgálati csatorna most már hetek óta az utolsó helyen áll, ezúttal is csupán 3,1 százalékkal a hatodik lett a kereskedelmi célcsoport nézőinek körében, áll az RTL közleményében.

A hét legnézettebb műsora továbbra is a hetek óta trónjáról letaszíthatatlan Csillag születik lett (50% SHR 18-49), őt követik a tizenötödik helyig váltakozva a Barátok közt és az RTL Hírek adásai. Az első huszonöt helyen mindössze két műsorával (Az 50 első randi – 38,8% és Doktor House – 32,4%) képviselteti magát a TV2. Minden hétköznap győzött a Híradó, Vacsoracsata, Fókusz, Barátok közt kvartett, rajtuk kívül még hétfőn a feleséget kereső Benkő Dániel, kedd este a kórházsorozatok, csütörtökön a Legyen Ön is Milliomos Fábry Sándorral, pénteken pedig a New York-i helyszínelők és a Gyilkos elmék segítették győzelemre az RTL Klubot.

A TV2 sajtósai a héten azt emelték ki, hogy a csatorna adta vasárnap a hét legnézettebb filmjét: Az 50 első randi című romantikus komédia 850 ezer nézőt érdekelt a 18-49-es korosztályban. A jól felépített TV2-es vasárnapi műsorstruktúra kiegyenlített eredményt, döntetlent hozott teljes nap és főműsoridőben is a két rivális csatorna között a hét utolsó napján, áll a második számú csatorna közleményében.

A csatorna szerint a Jóban Rosszban is a vároakozások szerint teljesít, 18-49-ben alig 1-2 százalékpontnyi a különbség a a sorozat, illetve az RTL Fókusza között. A Jóban Rosszban folytatta előző hetekben megkezdett erősödését, hiszen a kereskedelmi célcsoportban csatornaátlag feletti, 24,7 százalékos közönségaránnyal, teljes lakosságban pedig stabil 1.4 millió nézővel és 28,8 százalékos heti átlag közönségaránnyal teljesítve az elmúlt hetet.

A TV2 programstruktúrájának másik biztos pontja a szerda esete, amelyet 9 órától ismét a Doktor House sorozat dominált. A konkurens csatorna Félholt (27,8% SHR) című filmjével szemben a mogorva orvos történeteit feldolgozó sorozat diadalmaskodott, 18-49-ben pedig 627 ezer néző segítette győzelemre, így a műsor 32,4 százalékos közönségarányt ért el. Ugyanakkor a sorozat búcsúzik a képernyőtől egy rövid időre, helyét egész estés krimik és thrillerek foglalják el 2010. január és február hónapjaiban.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!