A Saatchi & Saatchi ötlete nyomán elkészült Temetés című társadalmi célú reklámfilm 2007. január végéig látható a különböző televízió csatornákon. A Film Positive és a ZenithOptimedia együttműködésével létrejött és sugárzott szpot az áldozatok ismerőseinek felelősségére is felhívja a figyelmet.
A film helyszíne egy temetés, ahol egy ismerős férfi mond búcsúbeszédet a családon belüli erőszak áldozatává vált fiatal nő, Katalin sírjánál. A párkapcsolati erőszak valóságát visszaadó szavak nyomatékosítják az elkövető és az áldozat közvetlen környezetének felelősségét, és azt, hogy a váratlannak érzékelt felesleges tragédia valójában megelőzhető. Egyben tudatosítják a NANE Egyesület üzenetét, mely szerint a nők elleni erőszak nem lehet tabu Magyarországon.
A film a bántalmazott nő környezetének passzivitására és közönyére hívja fel a figyelmet, ami végül tragédiába torkollik.
"Szeretnénk, ha az emberekben tudatosodna, hogy a családon belüli erőszak bármely családban előfordulhat. Az ismerősök, szemtanúk segítségnyújtására is számítunk a családon belüli erőszak megfékezése érdekében" - mondta Wirth Judit, a NANE Egyesület munkatársa.
A NANE Egyesület családon belüli erőszak elleni fellépése a Saatchi & Saatchi társadalmi célú akcióinak egy kiemelt témája lett az elmúlt években. A reklámügynökség a NANE mellett a Nemzetközi Pető Intézet, a Magyar Rákellenes Liga és a WWF részére nyújt marketingkommunikációs támogatást.