A Vivendi eredménye a harmadik negyedévben 5,9 milliárd eurót tettek ki, szemben az egy évvel korábbi 14,55 milliárddal. A drasztikus visszaesés ugyanakkor mégsem olyan súlyos, mint amit az elemzők vártak, mivel ők 5,82 milliárdot jeleztek előre.
A francia vállalatnál a társaság egyes érdekeltségeinek eladásával magyarázzák a visszaesést, és biztató jelnek tartják, hogy a stratégiailag fontosnak tartott mobiltávközlési bevételeik tovább bővültek. Az összes ilyen jellegű bevétel 10 százalékkal lett magasabb. Ezen belül a legfontosabbnak számító Cegetel 8 százalékkal erősödött.
A szégyentáblára a zenei részleg a Universal Music került az első helyre, amely 16 százalékos eredményveszteséget könyvelt el. Emellett a videójátékok is gyengén teljesítettek az ilyen típusú bevételek 54 százalékkal maradtak el a 2002-es számoktól.
Drasztikus zuhanás a Vivendinél
A Vivendi Universal a harmadik negyedévben 59 százalékos eredménycsökkenést kénytelen elkönyvelni. A vállalat a gyengébb adatokat a korábbi eszközeladásokkal magyarázta.