Az adózott eredmény 182 millió jüan (17 millió euró ) volt, egy évvel korábban 8 millió jüan. Az árbevétel 108 százalékkal 497 millió jüanra (46 millió euróra) nőtt. Az Egyesült Államok után Kínában használják a legtöbben az internetet, 162 millióan.
A Baidu további növekedésének semmi sem szab határt, még az sem vetette vissza a cég forgalmát, hogy a Kommunista Párt e havi kongresszusának idejére bizonyos oldalakhoz átmenetileg nem lehetett hozzáférni. A vállalat arra számít, hogy a következő negyed évben az árbevétel több mint kétszerese lesz az egy évvel korábbinak.
Duplázott a Google legnagyobb riválisa
Kína vezető internetes keresője, a Baidu több mint kétszeresére növelte nyereségét a harmadik negyedben a forgalom jelentős bővülésének köszönhetően. A társaság a kínai internetpiac 60 százalékát uralja, s ezzel ezen a piacon maga mögé utasította a Google-t (24 százalék) és a Yahoo-t (10 százalék).