2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az e-kerekedések kialakítása és üzemeltetése során olyan problémák merülnek fel, melyek kezelése nélkül nem lehetséges e vállalatok gazdaságok működtetése. Az elektronikus kereskedelem új modellje ezekre a problémákra kínál új megoldást.

Az ESP modell alkalmazása a vásárló szempontjából nem jár semmiféle látható változással. A kereskedő teljesen megőrzi ellenőrzését a vásárlás folyamata felett (ügyfélkezelés, bevásárló lista, marketing, a megrendelések teljesítése).Ugyanakkor a felszín mögött zajló technikai folyamatokat az ESP ellenőrzi. Többek között ő felelős fizetés feldolgozásáért, az adó kalkulációért, az e-mailek visszaigazolásáért, az adatok titkosításáért stb.

Az ESP biztosítja az on-line csatorna menedzseléséhez szükséges eszközöket, szolgáltatásokat (kerekedés-szervezés, a bolt vevőoldali menedzselése, teljesítés, ügyfélszolgálat) Mindebben az ESP igen nagy rugalmasságot, számos alternatívát biztosít.

A rendszer természetesen megfelelő, valós időben generált jelentésekkel biztosítja, hogy a vállalkozás vezetői mindenkor tisztában lehessenek pénzügyi helyzetükkel, elemezhessék a vevők viselkedését.

Az ESP modell egyik legnagyobb előnye, hogy a számos kereskedővel való együttműködés során felgyülemlett tapasztalataikat megosztják ügyfeleikkel. Az e-kereskedések ennek köszönhetően elkerülik azt a kockázatot, hogy ismételten feltalálják a melegvizet.

Az ESP szolgáltatók szerződésben garantálják a rendszer megbízhatóságát. Ugyancsak ők biztosítják a rendszeres fejlesztést-frissítést, megszabadítva ezzel az ügyfeleket számos kényelmetlen (és költséges) tennivalótól.

Az itt felsorolt előnyök ellenére csak lassan, óvatosan terjednek az ESP szolgáltatások. A Gartner Dataquest felmérése szerint a kereskedőkben még a külső web design szolgáltatások igénybevételére a legnagyobb a hajlandóság (50 százalék), míg a hálózat menedzselését és az integrációt csak 12 százalékuk engedné át külső vállalkozásoknak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!