A brit kormánynak vissza kell fognia rövid távú e-goverment céljai megvalósítását, ugyanakkor rá kell vennie az emebreket arra, hogy a már meglévő internetes szolgáltatásokat kezdjék el használni - jelentette ki az egyik független tanácsadó cég tanulmányában.
A tanulmány szerint szerint azt a célt, hogy 2005-re a kormányzati szolgáltatások on-line formában is elérhetőek legyenek, időben ki kell nyújtani, mivel a jelenleg elérhető szolgáltatásokat (például adóvisszatérés) még nagyon kevesen használják.
A Financial Times-nak nyilatkozó szakember, James Crabtree szerint a kormányzati stratégiában meghatározott, internetre felkerülő szolgáltatások 30 százaléka már elérhető a világhálón, így éppen itt az ideje annak, hogy a használatuk aránya növekedjen. A technológia adta lehetőségek kihasználásával megszüntethetőek lennének a drága papír alapú szolgáltatások, és az így keletkező megtakarításokból lehetne finanszírozni a továbblépést. Bár a kormány az üzleti vállalkozások területén már hozott kötelező jellegű határozatokat, Crabtree szerint még számos hasonló intézkedést kellene meglépni a brit vezetésnek.
E-kormányzat: vissza a lendületből
A brit kormánynak vissza kell fognia rövid távú e-goverment céljai megvalósítását, ugyanakkor rá kell vennie az emebreket arra, hogy a már meglévő internetes szolgáltatásokat kezdjék el használni.