A McCann-Erickson Budapest nyerte az Egészségügyi, Szociális és Családügyi Minisztérium által elindított Egészség évtizede program kommunikációs kampányát - tájékoztat a Napi gazdaság.
A 150 milliós tenderen a nyertes McCann-Erickson Budapest mellett a DDB reklámügynökség jutott a második fordulóba, míg a Lowe GGK, a Mediaedge:CIA, a Carat Hungary és a Grey Worldwide már az első fordulóban elvérzett. A kommunikációs kampány elsősorban a nők méhnyakrák-szűrésre való mozgósítására, a dohányzás visszaszorításra, és az egészséges ifjúság népszerűsítéséra fektett hangsúlyt.
Az egészségügy korszerűsítési és modernizációs program kommunikációja külön kommunikációs kampány keretében kerül lebonyolításra, amely tenderje várhatóan jövő év elején kerül kiírásra.
Egészség évtizede: 150 milliós reklámtender
A McCann-Erickson Budapest nyerte az Egészségügyi, Szociális és Családügyi Minisztérium által elindított Egészség évtizede program kommunikációs kampányát.