1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A McCann-Erickson Budapest nyerte az Egészségügyi, Szociális és Családügyi Minisztérium által elindított Egészség évtizede program kommunikációs kampányát.

A McCann-Erickson Budapest nyerte az Egészségügyi, Szociális és Családügyi Minisztérium által elindított Egészség évtizede program kommunikációs kampányát - tájékoztat a Napi gazdaság.

A 150 milliós tenderen a nyertes McCann-Erickson Budapest mellett a DDB reklámügynökség jutott a második fordulóba, míg a Lowe GGK, a Mediaedge:CIA, a Carat Hungary és a Grey Worldwide már az első fordulóban elvérzett. A kommunikációs kampány elsősorban a nők méhnyakrák-szűrésre való mozgósítására, a dohányzás visszaszorításra, és az egészséges ifjúság népszerűsítéséra fektett hangsúlyt.

Az egészségügy korszerűsítési és modernizációs program kommunikációja külön kommunikációs kampány keretében kerül lebonyolításra, amely tenderje várhatóan jövő év elején kerül kiírásra.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!