A Wal-Mart a héten jelentette be, hogy távozik a cég eddigi marketingvezetője, Julie Roehm. Majd ideiglenesen felfüggesztette a tárgyalásokat a lehetséges ügynökségekkel, az Interpublichoz tartozó DraftFCB-vel, illetve az Aegis-csoport tagjaként számon tartott Carattal.
Az áruházlánc csütörtöki bejelentése szerint időközben felülvizsgálta az addigi információkat és ajánlatokat, és a tárgyalások folytatásáról döntött a Carat esetében. A DraftFCB kapcsán azonban a Wal-Mart illetékesei úgy találták, hogy az általuk megvalósítandó elképzelésekre a cég nem alkalmas.
A Wal-Mart szóvivője a döntés kapcsán azt hangsúlyozta, hogy amennyiben az Interpublic valamely más leányvállalata számukra elfogadható koncepcióval rukkol elő, abban az esetben ők is elnyerhetik a lánc marketingbüdzséjének kezelését.
Mint arról korábban az mfor.hu is beszámolt, a világ legnagyobb kiskereskedő cége október végén tájékoztatta az Omnicom Group Inc.-hez tartozó, Texas állambeli GSD&M-t, hogy a január 31-én lejáró szerződését nem kívánja meghosszabbítani. A vállalat célja, hogy új image-t teremtsen a következő ügynöksége segítségével, miután az elmúlt időszakban a vásárlók fejében az olcsó, de gonosz áruház szinonímájaként rögzült a Wal-Mart neve.