2p

A Wal-Mart Stores, a világ legnagyobb kiskereskedelmi lánca ismét megkezdte a tárgyalásokat a reklámügynökségekkel a jövőre költeni tervezett 580 millió dolláros hirdetési büdzséje kapcsán. Az egyik korábbi jelöltet azonban elvetette a kereskedelmi cég.

A Wal-Mart a héten jelentette be, hogy távozik a cég eddigi marketingvezetője, Julie Roehm. Majd ideiglenesen felfüggesztette a tárgyalásokat a lehetséges ügynökségekkel, az Interpublichoz tartozó DraftFCB-vel, illetve az Aegis-csoport tagjaként számon tartott Carattal.

Az áruházlánc csütörtöki bejelentése szerint időközben felülvizsgálta az addigi információkat és ajánlatokat, és a tárgyalások folytatásáról döntött a Carat esetében. A DraftFCB kapcsán azonban a Wal-Mart illetékesei úgy találták, hogy az általuk megvalósítandó elképzelésekre a cég nem alkalmas.

A Wal-Mart szóvivője a döntés kapcsán azt hangsúlyozta, hogy amennyiben az Interpublic valamely más leányvállalata számukra elfogadható koncepcióval rukkol elő, abban az esetben ők is elnyerhetik a lánc marketingbüdzséjének kezelését.

Mint arról korábban az mfor.hu is beszámolt, a világ legnagyobb kiskereskedő cége október végén tájékoztatta az Omnicom Group Inc.-hez tartozó, Texas állambeli GSD&M-t, hogy a január 31-én lejáró szerződését nem kívánja meghosszabbítani. A vállalat célja, hogy új image-t teremtsen a következő ügynöksége segítségével, miután az elmúlt időszakban a vásárlók fejében az olcsó, de gonosz áruház szinonímájaként rögzült a Wal-Mart neve.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!