2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Július 3-án, hétfőn indította útjára az RTL Magyarország az RTL Gold nevű adóját. Amelyen többek között a Mónika-, illetve Balázs Show adásait is ismétlik. Úgy tűnik a számok alapján, hogy van akit még mindig érdekelnek ezek a műsorok.

A hazai televíziós piacon egyedülálló műsorstruktúrával induló csatorna már az első napján kiváló nézettséget hozott. Az új húzóműsor a Nádai Anikó nevével fémjelzett Anikó Show, amelynek első adása 3,4 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban, úgy, hogy a csatorna technikai lefedettsége jelenleg 56 százalék felett van, áll a mádiavállalat közleményében. Az RTL Magyarország tudatos portfólió-fejlesztésének lépéseként július 3-án indult el az RTL Gold. A csatornán szinte csak RTL-es gyártású közönségkedvenc produkciókat láthatnak a nézők, mint például az 1 perc és nyersz!, A széf, a Legyen Ön is milliomos, a Dr. Tóth korábbi évadai, de a jövőben csak itt nézhetik meg a kultikus státuszba érő Mónika-, illetve Balázs Show adásait is. Az első nap nézettségi adatai pedig azt mutatják, hogy a korábbi sikerműsorok ismétlései ismét aranykorukat érhetik az RTL Goldon.

A csatorna első saját gyártású műsora, az Anikó Show kiemelkedő, 3,4 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban. De nemcsak az új műsorra voltak kíváncsiak a nézők, hanem például a Legyen Ön is milliomosra is, mely főműsoridőben 2,5 százalékos közönségarányt ért a 18-49-es korosztály körében. Szintén csatornaátlag felett teljesített a Mónika Show ismétlése, ami 2,5 százalékot ért el a délutáni sávban, az 1 perc és nyersz!  2 százalékot produkált a 19 órás sávban, míg A széf este 21 órakor ért el 1,6 százalékot a kereskedelmi célcsoportnál.

Az RTL Gold közönségaránya a teljes napot és a főműsoridőt vizsgálva is kiegyensúlyozott volt, előbbi esetben a 18-49-es korosztálynál 1,6 százalékot, utóbbinál 1,7 százalékot ért el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!