A hazai televíziós piacon egyedülálló műsorstruktúrával induló csatorna már az első napján kiváló nézettséget hozott. Az új húzóműsor a Nádai Anikó nevével fémjelzett Anikó Show, amelynek első adása 3,4 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban, úgy, hogy a csatorna technikai lefedettsége jelenleg 56 százalék felett van, áll a mádiavállalat közleményében. Az RTL Magyarország tudatos portfólió-fejlesztésének lépéseként július 3-án indult el az RTL Gold. A csatornán szinte csak RTL-es gyártású közönségkedvenc produkciókat láthatnak a nézők, mint például az 1 perc és nyersz!, A széf, a Legyen Ön is milliomos, a Dr. Tóth korábbi évadai, de a jövőben csak itt nézhetik meg a kultikus státuszba érő Mónika-, illetve Balázs Show adásait is. Az első nap nézettségi adatai pedig azt mutatják, hogy a korábbi sikerműsorok ismétlései ismét aranykorukat érhetik az RTL Goldon.
A csatorna első saját gyártású műsora, az Anikó Show kiemelkedő, 3,4 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban. De nemcsak az új műsorra voltak kíváncsiak a nézők, hanem például a Legyen Ön is milliomosra is, mely főműsoridőben 2,5 százalékos közönségarányt ért a 18-49-es korosztály körében. Szintén csatornaátlag felett teljesített a Mónika Show ismétlése, ami 2,5 százalékot ért el a délutáni sávban, az 1 perc és nyersz! 2 százalékot produkált a 19 órás sávban, míg A széf este 21 órakor ért el 1,6 százalékot a kereskedelmi célcsoportnál.
Az RTL Gold közönségaránya a teljes napot és a főműsoridőt vizsgálva is kiegyensúlyozott volt, előbbi esetben a 18-49-es korosztálynál 1,6 százalékot, utóbbinál 1,7 százalékot ért el.