2p

A SkyEurope fapados légitársaság felmérése szerint évről évre nő a magyarok utazási kedve, ezzel egy időben viszont egyre kevesebbet költünk útjainkra. Az utazásra fordított költségek csökkenése arra ösztönzi a légitársaságokat, hogy újabb és újabb kampányokat indítsanak az utazási kedv növelése érdekében. A SkyEurope például most "egy pizza áráért" repíti utasait Európa 10 városába.

Az akció keretein belül Amszterdam, Róma, Milánó, Nápoly, Párizs, Nizza, Barcelona, Velence, Bukarest, Koppenhága 1990 forintért érhető el. Az október 15-ig tartó foglalási időszakban ez az ár már tartalmazza a repülőtéri illetéket és egyéb adókat is, és 2007. március 24-ig bármilyen utazási időpontot kiválaszthat az utazó (kivéve december 15-e és január 8-a között).

A légitársaság legújabb közleménye szerint sok desztináció tekintetében az dönti el, hogy milyen járművel utaznak a turisták, hogy adott irányba melyik közlekedési eszközzel lehet eljutni a leggyorsabban. A gyorsasági szempontok közé tartozik a pontosság is, állítják a SkyEurope szakemberei.

Szeptemberben a SkyEurope Airlines lett az egyik legpontosabb diszkont légitársaság Európában, megelőzve két nagy riválisát, a Ryanairt és az EasyJetet. A SkyEurope jelentősen javította menetrendszerűségét, amióta elindította a Chronos elnevezésű programját. A statisztikák szerint a SkyEurope 87 százalékos, a Virgin Express 80 százalékos, a Ryanair 77 százalékos, az EasyJet pedig 60 százalékos pontossággal érkezett meg szeptemberben.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!