A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közleménye szerint nagyobb médiaportfólió elérését és kényelmesebb ügyintézést tesz lehetővé az összes közmédiumot tömörítő MTVA értékesítési feladatait ellátó Sales House.
Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója és Schatz Péter, a Sales House vezetője szerint egy jól működő, hatékony szervezet létrehozása volt a cél, amely a folyamatokat is átláthatóvá teszi és az ügyfelek kényelmét is szolgálja. Amellett, hogy a megrendelőknek nagyobb választékot tudnak biztosítani, lényegesen egyszerűsödik az ügynökségek és partnerek ügyintézési folyamata, hiszen az eddigi négy helyett ezentúl egyetlen kapcsolattartóval kell egyeztetniük a kampányok során.
A teljes közszolgálati médiaportfóliót egy cégen belül kínáló MTVA Sales House négy televízió, hét rádió, hat weboldal, két teletext és két print felületet értékesít, emellett a közmédiumok kapacitás-értékesítésével, tehát egyebek között spotgyártással és stúdió-bérbeadással és termékfejlesztéssel is foglalkozik.
MTI