Hozzátette: más Combino villamosoknál nem tapasztaltak nehézséget. A hétfőn kisebb problémák miatt kocsiszínbe vitt villamost a Siemens Zrt. a BKV Zrt.-nek átadta, a jármű a gyártó cég álláspontja szerint most már forgalomba bocsátható.
Mint arról korábban az mfor.hu is beszámolt a Combinókat augusztus elsején kellett kivonni a forgalomból, akkor ajtóműködési problémák miatt. A szerelvények javításával a gyártó cég, a Siemens augusztus 17-én végzett, egyúttal az 1-es villamos vonalán tesztelte azokat, illetve múlt héten az esti órákban már a Nagykörúton is közlekedtek a Combinók. Ezt követően üzemszerűen szeptember 4-én álltak újra forgalomba a járművek.
Júliusban más problémák, a felsővezeték-tartó oszlopok kidőlése miatt szünetelt ideiglenesen a forgalom a 4-es, 6-os vonal Jászai Mari tér és Moszkva tér közötti szakaszán. A nagykörúti felsővezeték-építés körüli anomáliák az első becslések szerint 50-100 millió forint többletköltséget okoztak a BKV-nak.
MTI/Menedzsment Fórum