1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A sokat emlegetett perszonalizáció az e-marketingesek egyik nagy reménysége. Sok azonban a bizonytalanság a körül, hogyan valósulhat meg a személyes jelleg az interneten? Valóban más módszereket kínál-e az on-line marketing, vagy az Internet csak egy újabb médium?

Nincs ebben egy kis ellentmondás: tömeges személyreszabás, egyéni tömegmarketing... ? De a fogalmi zavar semmiképpen sem jelenthet technikai problémát!

Visszatérve Norlin cikkére, ő is javasol egy megoldást, mégpedig a valódi interakció megvalósulását. Az internet mindenképpen olyan médium, amely lehetővé teszi az interakció megvalósítását. Hogy tisztában legyünk a fogyasztó kívánalmaival, a legfontosabb tudnivalónk, hogy MIÉRT is dönt a mi termékünk mellett!

Az on-line marketing még alakulóban van, miközben a már jól bevált off-line stratégiákat alkalmazzuk jól-rosszul a neten, a felhasználók is barátkoznak az on-line megoldásokkal . Mindenesetre legyünk optimisták! Kimondottan kellemes érzéssel tölt el, ha ÉN kapok egy levelet, ha NEKEM küldenek egy ajánlatot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!