A Budapesti Piac hetilap 1992-től jelenik meg. A példányszámban, olvasottságban, terjesztési területén piacvezető ingyenes lap 2007. évi net-net bevétele egymilliárd forint. A busz hetilap több változás után került a Budapesti Piac érdekeltségébe. A korábban Info Krónika név alatt megjelenő hetilap 2007-ben több hónapig napilapként is megjelent, majd igényes hetilapként állapodott meg. Az évi 240 milliós bevételt elérő lap Budapesten és Pest megyében egyaránt jelen van.
A két kiadó együttműködésében egyszerre van jelen az összevonás és a fejlesztés. A kiadók az egyesülési teendőket 2008. január elején elvégezték, így a 2008. évi első számok már az egyezség szerint jelennek meg, áll a társaság közleményében.
Pest megyében a busz hetilap beolvad a Budapesti Piac Pluszba. Az egyesítést követően a Budapesti Piac Plusz megnövelt terjesztési területen (127 település), megnövelt példányszámban (172 ezer) jelenik meg. Ezzel a Budapesti Piac Plusz a megye minden számottevő településére eljut, sőt Gyöngyös és Hatvan térségében átlépi a megye határait is.
Budapesten a busz megkezdett önálló márkaépítése a busz kiadójának ügyvezetője, Kvaka Ferenc irányítása alatt folytatódik, akinek mind ügyvezetői, mind tulajdonosi szerepvállalása van a létrehozott busz Marketing Kft-ben.