2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ legnagyobb kereskedelmi lánca elérkezettnek látja az időt, hogy a hagyományos hirdetési formák helyett az egyik legnagyobb közösségi portált, a Facebookot használja termékei népszerűsítésére.

Nem dobja teljesen sutba a megszokott módszereket a Wal-Mart Stores, így a jövőben is alkalmazza az évtizedek alatt bevált direkt mail-es, illetve telefonhívásos akcióit, ám ezek mellett az új médiumok adta lehetőségekkel is élni kívánnak a marketingtevékenység során, írja a Reuters.

Ezért hozták létre a "Roommate Style Match" csoportot a világ egyik legnagyobb közösségi oldalán, a Facebookon. A nagy számú egyetemi és főiskolai regisztrálttal rendelkező oldalon létrehozott csoport segítségével kívánja a cég bemutatni az iskolakezdéshez szükséges termékkínálatát.

Azok a Facebook felhasználók, akik csatlakoznak a Wal-Mart csoporthoz, a sajtá stílusuknak megfelelően válogathatják össze a szükséges felszereléseket. Az elkészült bevásárló listán szereplő termékeket azután a fiatalok mind a Wal-Mart áruházaiban, mind annak webshopjában beszerezhetik. A regisztrált vásárlókat ráadásul különböző ajándékokkal (így például zeneletöltéssel) ösztönzik.

A kereskedelmi vállalat illetékesei szerint a közösségi oldalon való megjelenéssel egy olyan réteget sikerül elérniük, amelynek tagjai már most fontos fogyasztók, néhány év múlva pedig az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkező vásárlók lesznek. Hogy mekkora piacot is jelent az egyetemisták beiskolázása, azt jól jelzi, hogy az Amerikai Kereskedelmi Szövetség adatai szerint egy gólya az első év kezdetekor 1112 dollárt költ.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!