Stewart, aki az Imclone Systems részvényekkel és saját cége kapcsán is perek elé néz, csak a Kmartban kapható Everyday nevű termékeinek promóciójában segédkezik. Ugyanakkor a Kmart helyzete sem könnyű, hiszen a vállalat továbbra is nagy nehézségekkel küzd, noha a csődje bejelentését reorganizáció, és nem felszámolás követte.
Az ügy kapcsán a Kmart szóvivője úgy vélekedett, hogy szó sincs semmi meglepőről. Stewart saját brandjét segíti, amely éppen olyan, mint bármely más márka, csak éppen Martha Stewarttal kapcsolódik össze az emberek fejében. A szpotok a baseball bajnokásg második fordulójának közvetítéseinek idején, október 19-én debütál, az aláfeső zenéje a "Right Here, Right Now" című dal újra feldolgozott változata lesz.
A társaság nem tart attól, hogy Martha Stewart csak tetézné a bajaikat. Mint a Kmart illetékesei elmondták, Stewart termékei jól fogynak, az emberek nem törődnek azzal, hogy a bíróság vádat emelt ellene.
A Kmart kapcsán az elemzők még mindig meglehetősen pesszimisták, a csőd óta ahogy előtte sem meggyőzőek a cég eredményei. Ráadásul a botrány miatt elvesztett vásárlók visszaszerzése továbbra sem sikerült.
Kapcsolódó anyag
Nem adják könnyen a bőrüket a bukott vezetők
Csöbörből vödörbe
A Kmart elkerülte a csődöt
Egymásra talált a botrányos menedzser és a csődben lévő cég
Újra szerepelni fog az amerikaiak kedvenc lakberendezési guruja, Martha Stewart a Kmart tévéreklámjaiban. Egyes vélemények szerint azonban, a két problémákkal küzdő fél nem biztos, hogy tud a másikon segíteni.