Nando Cesarone, a UPS Svájcért, Ausztriáért és Magyarországért felelős ügyvezető igazgatója szerint a cég tavaly globálisan négymilliárd dollár korrigált üzemi nyereséget ért el, az idei első három hónapban pedig 1,2 milliárd dollárt tett ki ez a mutató a 2009 első negyedévi 899 millió dollárral szemben.
Cesarone az mfor.hu kérdésére elmondta: 2009-ben 1,4 milliárd dolláros költségcsökkentésre kényszerültek a válság miatt, miközben áraikat szinten tartották.
Az ügyvezető országra lebontott adatokat nem közölt, így az sem derült ki, mekkora árbevételt ért el a hazai leányvállalat. Ezzel kapcsolatban annyit mondott, hogy a magyar cég 2009-ben és 2010 első negyedévében is „jelentősen hozzájárult a profitabilitás fenntartásához.”
Az 1907-ben az amerikai Seattle-ben alapított vállalat 1989-ben lépett be a magyar piacra az In Time Kft.-n keresztül, 1997-ben pedig megalapította saját leányvállalatát, amely jelenleg mintegy 100 főt foglalkoztat.
A UPS a világ egyik legnagyobb csomagszállító vállalata. Naponta 15,1 millió csomagot szállít, árbevétele tavaly 45,3 milliárd dollárt tett ki.
Menedzsment Fórum