A vállalat elismerte, hogy "megengedhetetlen" mennyiségű javításokra kényszerültek, miután a fő hardver elromlott. Azok a vásárlók, akiknél a probléma jelentkezett, három éves plusz garanciát kaptak a termékre, írja a BBC News.
A társaság nem árulta el, hogy eddig hány gép romlott el, csupán annyit közöltek, hogy ez a szám "több, mint amennyi elfogadható".
Sok esetben - hogy megőrizzék a vásárlói hűséget - azoknak a tulajdonosoknak is megjavították a konzolt, illetve kifizették a postaköltséget, akiknél már lejárt az eredeti garancia.
"A legtöbb Xbox 360 tulajdonosnak remek tapasztalatai vannak a konzollal kapcsolatban" - közölte Robbie Bach, a Microsoft Entertainment and Devices dívíziójának elnöke. "De a jelenlegi probléma néhány vásárlónknak csalódottságot okozott, ezért tőlük elnézést kérünk."