A német Daimler tulajdonában lévő amerikai autógyár eredményei meglehetősen gyengék voltak az elmúlt években. A bűnbakok között most úgy tűnik a médiavásárlás is szerepel.
A távozó vezető tevékenységét átmenetileg Joe Eberhardt a Chrysler értékesítési és marketingvezetője veszi át. A vállalat közleménye szerint ennek során az eddigi marketingstratégia felülvizsgálatára is sor kerül. Az eddigi megbízatását ugyanakkor nem veszíti el a PHD a munka azonban merőben megváltozik.
Pedig a német-amerikai autógyárnál igazán nem lehetett panasz a szűkmarkú hirdetési büdzsé miatt, hiszen 1,17 milliárd dollár állt rendelkezésre. Ennek ellenére a Chrysler minden típusának csökkent a forgalma.
A vállalat marketingügynökségének a szintén az Omnicomhoz tartozó BBDO Worldwide munkájának felülvizsgálatáról, egyelőre nem szólnak a hírek.
Egymilliárdot kezelt eredmény nélkül
Távozik posztjáról a Chrysler médiavásárlója, az Omnicom csoport tagjának a PHD egyik vezetője Cindy Nelson.