1p

Távozik posztjáról a Chrysler médiavásárlója, az Omnicom csoport tagjának a PHD egyik vezetője Cindy Nelson.

A német Daimler tulajdonában lévő amerikai autógyár eredményei meglehetősen gyengék voltak az elmúlt években. A bűnbakok között most úgy tűnik a médiavásárlás is szerepel.

A távozó vezető tevékenységét átmenetileg Joe Eberhardt a Chrysler értékesítési és marketingvezetője veszi át. A vállalat közleménye szerint ennek során az eddigi marketingstratégia felülvizsgálatára is sor kerül. Az eddigi megbízatását ugyanakkor nem veszíti el a PHD a munka azonban merőben megváltozik.

Pedig a német-amerikai autógyárnál igazán nem lehetett panasz a szűkmarkú hirdetési büdzsé miatt, hiszen 1,17 milliárd dollár állt rendelkezésre. Ennek ellenére a Chrysler minden típusának csökkent a forgalma.

A vállalat marketingügynökségének a szintén az Omnicomhoz tartozó BBDO Worldwide munkájának felülvizsgálatáról, egyelőre nem szólnak a hírek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!