Az üzleti találkozókon történő sörfogyasztásban a svédek, a spanyolok, a dánok és a franciák járnak az élen. Kevésbé gyakran élnek ezzel a lehetőséggel a hollandok, az olaszok és a szlovákok. Magyarország ez utóbbi csoportba tartozik, bár a hazai sörfogyasztási szokások napjainkban jelentős átalakuláson esnek át, és a magyar üzletemberek poharában is egyre gyakrabban tűnik fel az aranyló ital.
Az európaiak 81 százaléka, a magyarok 84 százaléka vallja, hogy a sör a családi összejövetelek nélkülözhetetlen kelléke és a sörkedvelők legszívesebben az otthoni, családi étkezések közben, vagy egy barátnál, ismerősnél fogyasztják kedvenc italukat.
E mellett egyre jellemzőbb az éttermekben és a pubokban történő sörfogyasztás is, mely elsősorban a fiatal felnőtt korosztályra jellemző, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.
"Egyre erősödő tendencia, hogy az otthoni és az éttermekben, pubokban történő sörfogyasztás jelentősen eltér egymástól. Néhány éve még az volt a jellemző, hogy amilyen sört ittunk otthon a vacsora mellé, azt rendeltünk az étteremben is. Napjainkban a fogyasztók már az alkalomnak megfelelően választják ki a sört is" – mondta Agócs Mónika a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője.