2p

Az európaiak 29 százaléka előszeretettel rendel sört az üzleti vacsorákon, megbeszéléseken is, derül ki a Dreher Sörgyárak Zrt. anyavállalata, a SABMiller kutatásából.

Az üzleti találkozókon történő sörfogyasztásban a svédek, a spanyolok, a dánok és a franciák járnak az élen. Kevésbé gyakran élnek ezzel a lehetőséggel a hollandok, az olaszok és a szlovákok. Magyarország ez utóbbi csoportba tartozik, bár a hazai sörfogyasztási szokások napjainkban jelentős átalakuláson esnek át, és a magyar üzletemberek poharában is egyre gyakrabban tűnik fel az aranyló ital.

Az európaiak 81 százaléka, a magyarok 84 százaléka vallja, hogy a sör a családi összejövetelek nélkülözhetetlen kelléke és a sörkedvelők legszívesebben az otthoni, családi étkezések közben, vagy egy barátnál, ismerősnél fogyasztják kedvenc italukat.

E mellett egyre jellemzőbb az éttermekben és a pubokban történő sörfogyasztás is, mely elsősorban a fiatal felnőtt korosztályra jellemző, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

"Egyre erősödő tendencia, hogy az otthoni és az éttermekben, pubokban történő sörfogyasztás jelentősen eltér egymástól. Néhány éve még az volt a jellemző, hogy amilyen sört ittunk otthon a vacsora mellé, azt rendeltünk az étteremben is. Napjainkban a fogyasztók már az alkalomnak megfelelően választják ki a sört is" – mondta Agócs Mónika a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!