1p

A pénzpiaci válság ellenére továbbra is a bankok, pénzügyi vállalatok a hazai kulturális intézmények, rendezvények legnagyobb támogatói, és továbbra is jelentős szeletet képviselnek a távközlési cégek - olvasható a Világgazdaság keddi számában.

Ennek ellenére még a "jól szponzorálható" rendezvények, intézmények is visszaeséssel számolnak az idén, a vállalatok ugyanakkor nem szívesen ismerik el: szorítani kell a szponzorációs büdzsén.

A lap idéz egy közvélemény-kutatást, amely a Nemzeti Kulturális Alap megrendelésére készült. Eszerint 2007-ben a TOP 200-ba tartozó nagyvállalatok több mint 4,3 milliárd forintot költöttek kultúratámogatásra; a legnépszerűbbek a kulturális fesztiválok, könnyűzenei és dzsessz-koncertek, táncház-találkozók, kiállítások, képző-, ipar- és népművészeti bemutatók voltak.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!