1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hirdetési piac világszerte erősödést mutat. A szektor húzóereje, az amerikai piac az elemzések szerint 5,7 százalékkal bővült a harmadik negyedévben.

A Nielsen Media Research adatai szerint újra lendületet vett az amerikai hirdetési piac, amely az előző negyesévet 5,7 százalékkal múlta felül, éves szinten pedig 3,3 százalékkal bővült. A legdinamikusabban a spanyol nyelvű televíziós csatornák reklámbevételei nőttek. A demográfiai változások következtében a népesség mind nagyobb részét érintő adók 19,3 százalékkal növelték hirdetési bevételeiket.

Átlag felett tudták növelni reklámbevételeiket a helyi újságok és magazinok, a kábel-televíziós csatornák és az országos napilapok. Az átlagnál gyengébben növekedett a televíziós és rádió hálózatok médiaértékesítése. A legnagyobb vesztes, az 1,6 százalékkal visszaeső outdoor piac - áll a Nielsen elemzésében.

Negyedéves összehasonlításban kevéssel az átlag alatti, 5 százalék körüli növekedést mértek az online hirdetések esetében. Az internetes reklámpiac ennek köszönhetően, a szakemberek szerint az idei második félévben megközelítheti a 2000-es, rekordebevételt hozó év hasonló időszakát.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!