Lovas Edina, a Vista utazási iroda marketingmenedzsere közölte, hogy a cég árbevétele az online szegmensben 15-20 százalékkal nőtt 2007-ben az egy évvel korábbihoz képest, ugyanakkor a hagyományos értékesítésben 10 százalékos visszaesés mutatkozott.
Szvoboda János, a Neckermann utazási iroda vezetője arról számolt be, hogy az internetes foglalásokból származó bevételük 37 százalékkal 110 millió forintról 150 forintra nőtt tavaly. A cég teljes árbevétele 2006-ban meghaladta a 11 milliárd forintot.
A kizárólag online szervezéssel foglalkozó C-Travelnél az interneten szervezett utazások száma 43 százalékkal nőtt 2007-ben - mondta el Móricz Melinda, a cég marketing munkatársa.
Az online foglalások körében a legnépszerűbb úti célok között a megkérdezett irodák egyaránt a mediterrán utakat említették. A Vista utazási iroda marketingmenedzsere azt emelte ki, hogy az internetes értékesítésben is nagyon keresettek voltak a hosszú hétvégék, az október 23-i hétvégére szervezett utak közül egyesek már hetekkel korábban beteltek.