1p

Növekedni fog a kültéri reklámokra költött összeg. Egy felmérés szerint a szegmens 2010-re eléri a 30,4 milliárd dolláros ráfordítást.

A kültéri hirdetések legnagyobb szektorának az óriásplakátok számítanak, az ilyen eszközökre 2010-ben 2,85 milliárd dollárral fognak többet költeni a reklámozók, mint idén - idézi az eMarketer a Global Industry Analysts friss kutatását.

A kültéri reklámozás Európában a legelterjedtebb, Oroszországban például mintegy 30,2 százalék lesz az átlagos éves növekedés 2007 és 2010 között.

A kültéri reklámok leggyorsabban fejlődő szegmense a közlekedési eszközökön illetve megállóhelyeken történő reklámozás. A prognózis szerint erre 7,14 milliárd dollárt fognak költeni 2010-ben.

A növekedés Ázsiában (főleg Indonéziában, Kínában és Thaiföldön) valamint Afrikában lesz a leggyorsabb (12 illetve 10 százalékos).

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!