2p

A 62 évnél idősebb amerikaiak több mint egyharmada használja az internetet - derül ki egy most készült felmérésből, melynek eredményeit az eMarketer elemzi. A kutatásból az is kiderült, hogy a 62-71 év közöttiek több mint fele használja rendszeresen az internetet.

A felmérés eredményei szerint a 62 év feletti internethasználók iskolázottabbak és magasabb a bevételük, mint azoknak, akik nem használnak internetet ebben a korban. A legtöbb idős ember arra használja a világhálót, hogy a családjával tartsa a kapcsolatot, sokan használják az internetes keresőket is. A 62 év felettiek negyede az interneten intézi banki ügyeit, míg ötödük az online játékokkal foglalja el magát.

A nyugdíjasok nagyobb eséllyel kattintanak rá az internetes hirdetésekre, mint a fiatalabb korosztály tagjai - derül ki a kutatásból. Ugyanakkor a vásárlási hajlandóságuk nem nagyobb, az nagyjából megegyezik minden internethasználó esetében korosztálytól függetlenül.

Azt viszont megfigyelték a felmérés készítői, hogy bizonyos termékcsoportok esetében az idős emberek szívesebben vásárolnak. Ilyen például a gyógyszerek, biztosítások, utazások és szórakoztató eszközök kategóriája.

Tavaly ősszel az internetes hirdetők körében is készítettek egy felmérést arról, hogy melyik korosztály a legfontosabb célcsoportjuk. Ebből is az derült ki, hogy a 62 évnél idősebbekre egyre több cég alapozza marketingstratégiáját, mostanra ez lett az egyik legfontosabb fogyasztói réteg.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!