A felmérés eredményei szerint a 62 év feletti internethasználók iskolázottabbak és magasabb a bevételük, mint azoknak, akik nem használnak internetet ebben a korban. A legtöbb idős ember arra használja a világhálót, hogy a családjával tartsa a kapcsolatot, sokan használják az internetes keresőket is. A 62 év felettiek negyede az interneten intézi banki ügyeit, míg ötödük az online játékokkal foglalja el magát.
A nyugdíjasok nagyobb eséllyel kattintanak rá az internetes hirdetésekre, mint a fiatalabb korosztály tagjai - derül ki a kutatásból. Ugyanakkor a vásárlási hajlandóságuk nem nagyobb, az nagyjából megegyezik minden internethasználó esetében korosztálytól függetlenül.
Azt viszont megfigyelték a felmérés készítői, hogy bizonyos termékcsoportok esetében az idős emberek szívesebben vásárolnak. Ilyen például a gyógyszerek, biztosítások, utazások és szórakoztató eszközök kategóriája.
Tavaly ősszel az internetes hirdetők körében is készítettek egy felmérést arról, hogy melyik korosztály a legfontosabb célcsoportjuk. Ebből is az derült ki, hogy a 62 évnél idősebbekre egyre több cég alapozza marketingstratégiáját, mostanra ez lett az egyik legfontosabb fogyasztói réteg.