Most még a szöveges üzenetekben közvetített reklámok hasítják ki a legnagyobb szeletet a mobilos hirdetések tortájából, idén várhatóan 335 millió dollár értékben reklámoznak a cégek ilyen módon. Amint azonban elterjed a tévézés a mobiltelefonokon is, rögtön át fogja venni a vezető szerepet a szakemberek szerint. Az sms-ben terjedő reklámok piaca 2012-re 2,5 milliárd dollárra nőhet az előrejelzések szerint, de akkorra már nem az lesz a legnagyobb részterület.
Az elemzők szerint továbbra is Ázsia marad a legnagyobb piac a mobilhirdetéseket tekintve, az idei 414 millió dollárról négy év alatt 2,1 milliárdra emelkedik a mobilhirdetések értéke.
"A mobiltelefonos hirdetések piaca még mindig korlátozott a hasonló médiatípusokhoz képest, mint például a magazinok, vagy a tévéreklámok" - nyilatkozta a felmérést végző cég vezetője. "Pedig a mobilhirdetésekben hatalmas lehetőségek rejlenek a cégek számára: szinte személyre szóló reklámüzenetet juttathatnak el a fogyasztókhoz, kedvük szerint szűkíthetik a célcsoportot" - tette hozzá.