Tudor Profir, a cég romániai vezérigazgatója szerint az idén összességében 24 millió euró (hatmilliárd forint) értékű beruházást hajtanak végre, ebből a két új üzlet 16 millió euróval (több, mint négymilliárd forinttal) részesedik a Bukarestbe és Pitestire tervezett egységeken keresztül. A fennmaradó nyolcmillió euró céljáról Profir nem kívánt nyilatkozni. 2008-ban további három barkácsüzlet megnyitása van tervbe véve, távlatilag pedig minden, 150 ezer lakosnál nagyobb román város szerepel a céljaik között, összesen 220 millió eurót szánva a terjeszkedésre.
A hálózat hat- és tízezer négyzetméteres kereskedelmi területű barkácsközpontokban gondolkodik, üzletenként 30-40 ezer fajta árucikkel. A vezérigazgató a barkácspiac 30 százalékos növekedésére számít az idén.
A Mr. Bricolage csoport Franciaországon kívül Belgiumban, Bulgáriában, Romániában, valamint Spanyolországban, Marokkóban, Argentínában és Uruguayban van jelen, üzleti forgalma 2006-ban megközelítette a kétmilliárd eurót (500 milliárd forintot). Legnagyobb romániai versenytársai a Praktiker, a BricoStore és a Baumax, amelyek szintén terjeszkedési stratégiájuknak adtak hangot keleti szomszédainknál.