2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Immáron megszokottnak mondható, hogy a fesztivál hírei a kezdés előtti napokban és a rendezvény alatt ellepik a sajtót. Nem volt azonban ez mindig így.

Kezdetekben a sziget pr-ját, hasonlatosan a rendezvény korai szervezéséhez, az amatőr lelkesedés jellemezte - mondta a Világgazdaságnak Marinka Csaba. A fesztivál pr-főnöke szerint 1999–2000 környékén érett meg a szándék a Sziget Fesztivál újrapozicionálására. Ennek egyik elsődleges oka a korai híradásokban keresendő, ezekben ugyanis - jobbára alaptalanul – rosszízű jelzőkkel kedvezőtlen képet festettek a rendezvényről. A tudatos, tervezett kommunikációs munkát 2000-ben már egy a szervezeti struktúrában önálló pr-osztály szervezte.

A sziget változatos kulturális jellegéhez hasonlóan változatos a fesztiváll célcsoportja is. Prioritása van a fiataloknak, de üzennünk kell a szülőknek is, hogy nyugodtan elengedhetik a gyermeküket a fesztiválra - mondta Marinka Csaba. 2000 óta az új pr-vezetés célja, hogy a fesztivál kommunikációját a lehető legszélesebb körben alakítsa. Az elmúlt években így a politikai napilapok, a gazdasági újságok, a tv-k és a rádiók is kiemelt szerepet játszanak a közönség elérésében. Mindemellett a speciálisabb területtel foglalkozó médiumok, mint a vallási lapok, vagy az informatikával, környezetvédelemmel foglalkozó sajtó számára is tudunk kifejezetten nekik szóló, őket érdeklő információt nyújtani - hangsúlyozta a Világgazdaságnak Marinka Csaba.

A kommunikáció sem segített azonban az időjárással szemben. Enek következtében ugyanis a bevételi tervek módosultak. Bár hétvégi jó idő eredményeként mérséklődött a Sziget fesztivál eddigi vesztesége, ami az első napok esőzései következtében elmaradó vendégek miatt keletkezett - mondta Gerendai Károly. Pénteken 58 ezren, szombaton pedig már 62 ezren látogattak ki a Hajógyári szigetre, ami összesen 14 ezerrel több a tavalyi hétvéginél - tette hozzá. "Ezzel az első két nap 78 millió forintos vesztesége 40 millió forintra mérséklődött" - közölte a főszervező.

Hétfőig összesen 245 ezer szigetlakó váltott jegyet a fesztiválra, és a rendezők szerint összejött a nullszaldót biztosító350 ezer fős látogatói szám. A rendezvény előzetesen várt nettó árbevétele 1,2 milliárd forint, amelyből 430-44 millió forint a szponzoroktól, 120 millió forint állami forrásokból, a maradék pedig a jegyeladásokból származott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!