2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egységesítené a kormányzati médiafigyelést és -elemzést a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM), amelynek álláspontja szerint a jelenlegi rendszer "átláthatatlan, találomra működő, amatőr és szétszórt".

A kormányzati honlapon elérhető közbeszerzési dokumentációban az olvasható, hogy a kormány jelenleg nem végez egységes módszerű médiafigyelést, a sajtófigyelésekből hiányoznak a kereszthivatkozások és az archívum, a médiatartalmakat nem értékelik, elemzik azonos szemléletmóddal, a hírek közvéleményt befolyásoló hatásának elemzésére pedig nem található példa a kormányzaton belül.

Ez azt jelenti - folytatják -, hogy a kormány különböző szintjein általában a médiafelelős kapcsolataitól, felkészültségétől függ, hogyan oldják meg a médiafigyelést, -elemzést és a hatásvizsgálatot.

A kormányzati médiamonitor-rendszer célja ezzel szemben a jelenleg "átláthatatlan, találomra működő, amatőr és szétszórt" médiafigyelési rendszer egységesítése, a médiahatás-vizsgálat meghonosítása, valamint az, hogy elősegítse a hatékonyabb kommunikációt - derül ki a közbeszerzési dokumentációból. Az új szisztéma szolgáltatásait nemcsak a Miniszterelnökség és a minisztériumok, hanem a kormánybiztosok, a kormányhivatalok és a külképviseletek is igénybe vehetnék.

Az ajánlatok elbírálásakor fontos szempontként értékelik, hogy a nyertes ajánlattevő ne a saját márkaneve alatt működtesse majd a kormányzati médiamonitort, hanem a kabinet arculatával.

A nyertes által elvégzendő feladatok között említik a médiafigyelést - így például a reggeli sajtószemlét, reggeli belpolitikai hírösszefoglaló és heti nemzetközi hírösszefoglaló készítését -, a médiaelemzést, a médiahatás-elemzést, így a többi között online médiahatás- és médiafogyasztás-kutatást.

A megbízás idén novembertől 2014 végéig szól majd.

A Közbeszerzési Értesítőben megjelent ajánlati felhívás szerint az ajánlattevők árbevételének a legutóbbi két lezárt üzleti évben összességében el kellett érnie a 400 millió forintot, illetve a médiafigyelési és -elemzési szolgáltatásokból származó árbevételének a 40 millió forintot. Feltételként szabták továbbá, hogy az ajánlattevő az előző három évben legalább egy, minimum három hónapos időszakra kiterjedő, 1,5 millió forint értékű, a kormány számára végzett referenciamunkát tudjon felmutatni.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!