Azt szeretnék elérni, hogy a nemrég alakult International Franchise Kft. tagjainak - cseh, szlovák, román és magyar - hálózatait egységesítsék, bővítsék és közös kereskedelempolitikát alakítsanak ki. Ez vonatkozik a saját márkás termékek gyártására, a reklámmarketing kommunikációra és a beszerzési szerződésekre is. Szintén a tervek között szerepel a szervezeti felépítés központosítása. Dienes szerint az egységesített hálózattal erősebb tárgyalópozícióba kerülnek a nemzetközi márkákat gyártó vállalatok regionális központjaival szemben.
A hálózat erejét ötmilliárd eurós évi forgalma biztosítja, amelynek negyven százalékát a magyar CBA adja - mondta Dienes Zoltán. A CBA tíz tagvállalata évi 1250-1300 milliárdot forgalmaz, amelyhez 512-515 milliárdot tesz hozzá a magyar hálózat - olvasható a Napi Gazdaság cikkében.