Az idei év második negyedévétől kezdődően az egyes üzletágak a következőképpen használják az ezüst Citi feliratot a piros ívvel: a vállalati és befektetési banki szolgáltatások a Citi-t, a wealth management a Citi Smith Barney, a Citi Investment Research és a Citi Private Bank márkaneveket; míg az alternative investments a Citi Alternative Investments nevet használja majd.
"Az egyesített márkánk megtestesíti azt az elképzelést, miszerint egy cégként, a Citiként szolgáljuk ki ügyfeleinket" - mondta Charles Prince, elnök-vezérigazgató. "Ez az egyesített márka jövőnk zászlóvivője, mint egy jól összekapcsolt, gyorsan reagáló és nyereséges globális vezető vállalat a pénzügyi szolgáltatások terén."
Ezenkívül, míg a vállalat a Citi márkanév alatt végzi üzleti tevékenységét, jogi neve változatlanul Citigroup Inc. marad, továbbá a különböző tagvállalataink jogi entitásának nevei is változatlanok maradnak, áll a társaság szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.
Eladták az esernyőt
A vállalat emellett bejelentette, hogy a bejegyzett piros esernyőt (melyet 1993-ban a Travelers felvásárlásával szerzett meg) eladja a St. Paul Travelers biztosítónak. Az eladás jelenleg a Hart-Scott-Rodino jóváhagyásától függ és várhatóan márciusban zárul. Az esernyő eladásából származó nettó bevételek fedezik az egységes márka bevezetésének költségeit.
"Kutatásaink azt mutatták, hogy az ügyfelek a piros esernyőt elsősorban a biztosítási szolgáltatásokhoz kötötték, különösen a St. Paul Travelers vállalathoz" - folytatta Prince.