1p

A Nielsentől vesz demográfiai adatokat a Google, hogy növelni tudja televíziós hírdetései értékesítését, állapodott meg a két vállalat.

Az amerikai internetes keresőóriás meg nem nevezett összeget fizet a Nielsennek, hogy az részletes információkat szolgáltasson a speciális TV show-k nézőtáboráról. A piackutató vállalat a nézők koráról, neméről, családi állapotáról, és egyéb személyes adatairól szolgáltat információkat, melyek nagyban segítik a hirdetőket, hogy a célcsoportokhoz juttassák el reklámjaikat, írja a CNN Money.

"Ez egy újabb jele annak, hogy a Google igen komolyan veszi a televíziós hirdetések értékesítésének növelését” - közölte Brad Adgate, a Horizon Media kutatási igazgatója. Május óta a Google közel 14 millió előfizetőhöz juttatja el a hirdetéseket az EchoStar Dish hálózatán, illetve az Astround Broadband kábelszolgáltatásán keresztül.

"Ez volt a kirakósunk hiányzó darabja” - közölte Keval Desai, a Google TV-hirdetésekért felelős igazgatója. Desai szerint az ilyen hirdetések értékesítése hosszú távon jelentős növekedést biztosít a vállalatnak, azonban nem kívánt konkrét pénzügyi adatokat közölni.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!