1p

A nap 24 órájában hívható telefonos ügyfélszolgálatot biztosít a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV), amely hétfő éjféltől üzemel - közölte Kiesswetter Walter, a cég utaskapcsolatokkal foglakozó osztályának vezetője sajtótájékoztatóján. A beruházás ötvenmillió forintba került - hangzott el.

Az osztályvezető elmondta: évente mintegy 64 ezren keresik meg a céget, ezek kétharmada információkérés. A céget sok esetben nehezen lehetett elérni, ezért döntöttek az éjjel-nappal üzemelő "call center" létrehozása mellett. Ezzel jelentősen könnyebbé válik az utasok tájékoztatása - tette hozzá.

Az új rendszer lehetővé teszi, hogy az utasok azonnal azokkal a ügyfélszolgálati munkatársakkal vegyék fel a kapcsolatot, akik a legjobban értenek az adott területhez - mutatott rá Kiesswetter Walter.

A BKV új call centerét ezentúl a 061-258-46-36 számon lehet elérni.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!