1p

Eladná Godiva Chocolatier márkáját a Campbell Soup. A cukrászati divízió értéke jelentések szerint elérheti az egymilliárd dollárt.

Az élelmiszeripari óriás negyven évvel ezelőtt vette meg a híres csokoládégyártó csoportot, írja a Times Online.

A Godiva divízió éves szinten 500 millió dolláros bevételt ér el, azonban a Campbell inkább az egészségesebb "wellness" ételekre koncentrál, mint az alacsony sótartalmú levesek, vagy a társaság V8 nevű zöldségleve.

Doug Conant, a Campbell vezérigazgatója korábban azt mondta, hogy elsősorban az olyan termékekre összpontosítanak, mint a levesek, vagy a sült ételek, amelyekből a társaság eladásainak közel 90 százaléka származik.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!