Az Expressz Magyarország Zrt. 2009. október 28-án eladta a 2003 óta tulajdonában lévő Szuperinfó Magyarország Kft-t, vele együtt a Szuperinfó Országos Laphálózat franchise jogait az Inform Média Kft-nek.
Országosan a legnagyobb példányszámban megjelenő és legolvasottabb hetilap kiadói jogaira vonatkozó tranzakcióra azt követően került sor, hogy a Trader Media East, az Expressz Magyarország Zrt. tulajdonosa úgy döntött, hogy a főként apróhirdetések piacán érdekelt Expressz a jövőben még inkább az internet irányra fókuszálja erőfeszítéseit, az Inform Média kft pedig az országos hirdetési piaci jelenlétének további erősítését határozta el ezzel a lépéssel.
A Szuperinfo laphálózat jelenleg 58 önálló szerkesztőségből áll országszerte, és a regionális ingyenes terjesztésű hirdetési lapok piacát mind olvasottságban, mind terjesztett példányszámban vezeti.
Az Észak-Kelet-Magyarországon piacvezető napi és hetilapkiadó, valamint online portálcsaládokat üzemeltető, az országos online hirdetési piacon is jelen lévő Inform Média Kft korábban 9 helyi Szuperinfó szerkesztőséget már megvásárolt,az elmúlt időszakban rendkívül eredményesen működtetett, így saját tulajdonán keresztül mérhette fel a jelenlegi tranzakcióban rejlő üzleti lehetőségeket.
Ezzel a lépésével ,megerősítette azt az üzleti stratégiai irányt amellyel a lokálisan lassan két évtizede piacvezető kiadó egyre nagyobb tért hódit az országos hirdetési és médiapiacon: most egy offline hálózat tagjait, a Szuperinfókat felsorakoztatva.
Az Inform Média célja, hogy a Hálózat további fejlesztésével, egységesebbé tételével vonzóbbá tegye a lapokat a nagyobb országos reklámkampányok lebonyolítására is.