2p

Az eddig kizárólag magyar tulajdonban lévő Partners JWT reklámügynökség száz százalékban a nemzetközi JWT Worldwide hálózat tulajdonába került. A vállalat ezentúl JWT Budapest néven működik tovább.

2007. augusztus 1-jétől a JWT Worldwide magyarországi reklámügynöksége, a Partners JWT a globális hálózat teljes jogú tagja lesz. A JWT az elődjétől teljes egészében átveszi az ügynökséget, annak valamennyi ügyfelével és dolgozójával együtt, ezzel a cég magyarországi munkatársai csatlakoznak WPP-csoport 85 ezer embert foglalkoztató hálózatához, közölte a társaság.

A cég JWT Budapest néven működik tovább, a cégbejegyzésben a név JWT Eastern Europe Marketing Szolgáltató Kft.-re módosul. A JWT évek óta nagy figyelemmel kíséri a közép-kelet európai régió fejlődését. Lengyelországban 2005-ben, Csehországban 2006-ban indították újra száz százalékos hálózati tulajdonban lévő JWT irodákat.

Magyarország a régióban sok szempontból kulcspozíciót tölt be, a magyar JWT kirendeltség ugyanis olyan fontos hálózati ügyfeleket kezel, mint Nestlé, Unilever, Bayer, Kraft, Shell, Mazda, Pfizer. Emellett kiemelkedő magyar ügyfelek a Dreher és a Hungexpo. Az ügynökség irányításáért továbbra is Nagy Andrea ügyvezető igazgató és Faragó Tamás kreatív igazgató felelősek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!