2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A szülők és az őket alkalmazó cégek is éltek a lehetőséggel: igénybe vették a jobb feltételeket kínáló beiskolázási utalványokat. Az ennek a támogatási formának az üzleti hátterét jelentő magyarországi vállalat a forgalmi adatokból következtet a konstrukció sikerére.

A béren kívüli kívüli juttatások rendszerében (kafetéria) új elemként jelent meg a közelmúltban a beiskolázási utalvány. Ez az étkezési utalványokhoz hasonló elbírásál alá eső eszköz gyors népszerűségre tett szert. Mint az utalványokkal kapcsolatos szolgáltatásokat végző egyik cég, az Accor Services adataiból kiderűl a beiskolázási utalványok forgalma a cégnél a tavalyi 160 millió forintról az idén 780 millió forintra nőtt. A felhasználók száma az előző évi 30 ezerrel szemben szeptember közepéig meghaladta a 100 ezret, miközben ezt az adómentes juttatást még a hónap végéig igénybe vehetik a munkáltatók, vagyis az értékesítési ciklus még nem ért véget.

Koszmovszky Pellet Laurent, az Accor Services Magyarország igazgatója a Piac és Profitnak elmondta: a siker részben annak köszönhető, hogy a beváltóhelyek száma tavalyhoz képest négyszeresére nőtt és meghaladta a háromezret. Az idén először három hónapra bővítették a beiskolázási utalványok felhasználhatósági idejét, s az új rendelkezés szerint az összesen 10 ezer forintig adómentes hozzájárulást, mindkét szülő igénybe vehette még akkor is, ha azonos munkahelyen dolgoznak.

A támogatás gyermekenkénti összege így elérhette a 20 ezer forintot. Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta: korábban arra számítottak, hogy a beiskolázási utalványokból származó bevétel az idén 700 millió forint lesz. Ennek megfelelően a társaság árbevételét az idén 17 milliárd forintra becsülték, szemben a tavalyi 12 milliárd forinttal.

Tavaly az étkezési utalványokból 8,84 milliárd forint, az ajándék utalványokból 3 milliárd, a beiskolázásiból pedig 160 millió forint bevételük származott, míg az idén a tervek szerint - 4,5 milliárdra emelkedik az ajándék utalványok értékesítéséből, és 11,8 milliárd forintra az étkezési utalványok forgalmazásából származó bevételük.


Kapcsolódó anyagok
Gyakorlati szempontok a dolgozók egyéni választásán alapuló béren kívüli juttatási rendszerhez
Adómentes étkezési utalványok: lehetne emelni az értékhatárt
Még nem versenyképes az étkezési utalvány



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!