2p

Klímaváltozás 2007 - Globális felmelegedés, lokális leülés - címet kapta a Magyar Reklámszövetség – idei, immáron XV. Országos Reklámkonferenciája – jelentette be Nagy Bálint, az MRSZ elnöke.

A marketingkommunikációs szakma egyik legrangosabb eseménye 2007-ben a globális gazdasági és marketingkommunikációs klímaváltozásnak a magyar kommunikációs szakmára gyakorolt hatását választotta fő témájának. "Csak a változás állandó - a közhellyé vált zsolozsma, fokozatosan elaltatta a szakma veszélyérzetét. Most, amikor már közvetlen közelről halljuk a morajlást nem akarjuk elhinni, hogy ebből tényleg földrengés lehet" - mondta Nagy Bálint a konferencia alapgondolatáról.

A konferencia szakmai programigazgatója Kaszás György a McCann Erickson korábbi vezető kreatívigazgatója, az Upgrade Communications vezetője.
A klímaváltozás koncepció ötlete Sas Istvántól származik.

A seregszemlére, amely ebben az évben is Egerben, szeptember 25-26-án kerül sor, a konferencia első napján kiegészül az Art Directors Club Hungary (ADCH) első reklámversenyének díjkiosztó gálájával. Az ADCH Simon Zoltán és Nemes Juli vezetésével egyúttal közreműködik a konferencia kreatív programjának kialakításában is.

Az esemény kommunikációját és lebonyolítását a Hazay-Decker Marketing végzi. Az ügynökség a tavalyi konferencia sikeres lebonyolítása után, az idén tender nélkül kapta meg a megbízást.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!