A marketingkommunikációs szakma egyik legrangosabb eseménye 2007-ben a globális gazdasági és marketingkommunikációs klímaváltozásnak a magyar kommunikációs szakmára gyakorolt hatását választotta fő témájának. "Csak a változás állandó - a közhellyé vált zsolozsma, fokozatosan elaltatta a szakma veszélyérzetét. Most, amikor már közvetlen közelről halljuk a morajlást nem akarjuk elhinni, hogy ebből tényleg földrengés lehet" - mondta Nagy Bálint a konferencia alapgondolatáról.
A konferencia szakmai programigazgatója Kaszás György a McCann Erickson korábbi vezető kreatívigazgatója, az Upgrade Communications vezetője.
A klímaváltozás koncepció ötlete Sas Istvántól származik.
A seregszemlére, amely ebben az évben is Egerben, szeptember 25-26-án kerül sor, a konferencia első napján kiegészül az Art Directors Club Hungary (ADCH) első reklámversenyének díjkiosztó gálájával. Az ADCH Simon Zoltán és Nemes Juli vezetésével egyúttal közreműködik a konferencia kreatív programjának kialakításában is.
Az esemény kommunikációját és lebonyolítását a Hazay-Decker Marketing végzi. Az ügynökség a tavalyi konferencia sikeres lebonyolítása után, az idén tender nélkül kapta meg a megbízást.