2p

A Piackutatók Magyarországi Szövetsége (PMSZ) megalakulásának tizedik évfordulója alkalmából életműdíjat alapított, amelyet most adnak át először a piackutató szakma két képviselőjének - közölte a szövetség csütörtökön.

A díjat csütörtökön este Hoffmann Istvánné és Szabó László vehetik át, akik a hatvanas években elsőkként ismerték fel, tanulták meg és tanították a marketing és a piackutatás elemeit, képviselték annak fontosságát.

Hoffmann Istvánné főállású egyetemi oktatóként, több szakkönyv szerzőjeként és kutatásvezetőként dolgozott.

Szabó László professzor 1967-ben alapító igazgatója volt az akkoriban egyedüliként üzleti megbízásokból működő Országos Piackutató Intézetnek, és emellett egyetemi oktatóként dolgozott, létrehozta a Marketing-Piackutatás című szakmai-tudományos folyóiratot, és ő volt az első átfogó, hazai piackutatási szakkönyvek szerzője.

Az életműdíjak átadására a PMSZ jubileumi konferenciája első napjának estéjén, 2007. április 19-én kerül sor. A PMSZ életműdíjakat Hann Endre, a szövetség elnöke adja át.

MTI/Menedzsment Fórum


Kapcsolódó anyagok:

Konferenciával ünnepel a Piackutatók Magyarországi Szövetsége
Új elnökségi tagot választott a piackutatók szövetsége
Kizártak egy piackutató céget

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!