1p

Megelőzték a nagy amerikai autógyártók márkáit hazájukban az importált brandek. Bár a detroiti óriások közül egy - a Ford - enyhe növekedést tudott felmutatni novemberben, a Chrysler és a General Motors (GM) eladása is csökkent, utóbbié 11 százalékkal.

Eddig csak egyetlen hónapban utasították maguk mögött a külföldi gyártók Detroit óriásait az eladások terén, ez idén júliusban volt. A belföldi márkák akkor mindössze 48,1 százaléknyi forgalmat mondhattak magukénak - közli a CNN.

A nagy amerikai márkák népszerűségének csökkenését a terepjárók és sporthaszonjárművek forgalmának mintegy hét százalékos esése okozta. A General Motors forgalma 11 százalékkal, a Chrysleré két százalékkal csökkent, a Fordé és a japán Toyotáé pedig változatlan maradt. A szintén japán Honda árbevétele öt, a Nissané hat százalékkal emelkedett.

A GM bejelentette, hogy 11 százalékkal csökkenti a jövő év első negyedére tervezett termelési mennyiséget. A Ford ugyanezen mutatóját hét százalékkal vette vissza.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!